Photobucket
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Demi Nama Cinta

tak pernah lagi aku dengar
suara gemericik air kalbu
semenjak kau buang aku ketempat yang jauh
jauh dari hatimu jauh dari jiwamu

aku memang sampah
bahkan aku mahluk tak berguna
hanya mencinta tak mempunyai harta
dan semua harta yang mewah

aku memang syetan
yang menelusuri semua relung jiwa mu
tak akan pernah satu bongkah pun
cinta yang tak ku beri padamu

kasih dengarlah janjiku
hari ini aku sampah dimatamu
dan hari ini aku menjijikan
biarlah itu aku adanya

tapi camkan baik-baik
kelak takkan ada gunung yg tak kudaki
dan takkan ada lagi laut yg aku selami
semua akan ku bawa di hadapanmu
dan kelak kau akan menangis pedih
bahkan sangat pedih hingga langit pun menangis
ketika kau tahu semua hanya untukmu